Gazete Kağıdından Vazo Yapımı



Yukardaki objeyi vazo olarak kullanmak üzere yaptım. Gazete kağıtlarını şişle rulo haline getirip, daha sonra hasır örer gibi ördüm. biçim olarak pek vazoya benzememiş diyebilirsiniz. Ama ben vazo olarak kullanacağım. Üzerine vernik sıktığımda ise daha parlak görünecek. Aynı zaannda, gazete kağıdının kullanım ömrünü uzatacak. İçine pet koyup sabitleyebilirsiniz. Şekil vermek açısından kolay olur. Ya da içinde duracak bir şişenin etrafını örerek, kabın şeklini verirsiniz. Tercih sizin.
Canınız mı sıkıldı, moraliniz mi bozuk, biraz ağaç tutkalı, bir şiş ve gazete geride sıkıntı stres kalmıyor.



 Bu taban kısmı biraz zorluyor. Ancak devamı çok çabuk ve keyifli ilerliyor. Sanırım ben dalıp gittim ve bayağı uzun bir vazo yapmış oldum. Biraz daha kısa olabilirdi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder