Steampunk Yöntemi ile Cam Şişe Dönüşümü



Malzemeler;
Cam şişe
Alüminyum folyo
Tutkal
Boncuk
Zincir
Silikon tabanca
Akrilik boya
Metalik akrilik boya
Vernik
Fırça



Alüminyum folyoyu elimde bir güzel buruşturdum. Sonra tutkal sürdüğüm şişenin üzerine yapıştırdım.
Üzerine kartondan kestiğim bir kaç şekli ve boncukları belirlediğim biçime göre yapıştırdım. Üzerine kendi zevkinize göre, farklı objeler de ekleyebilirsiniz. Bu işlemden sonra ben yeşil rengi tercih ettiğim için yeşile boyadım. Bu aşamadan sonra şişenin daralmadan öncek, son kısmına 4 adet zinciri silikon ile yapıştırıyorum.


Alttaki yeşil rengi tamamen kapatmayacak şekilde metalik bakır boyayı da uyguluyorum.

En son; şeffaf tutkal ya da vernik uyguluyorum.

Youtube kanalımdaki videomu da aşağıya ekliyorum.

İyi seyirler dilerim.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder