Gazeteden Küçük Sepetler





Malzemeler:
Gazeteden çubuk
Akrilik boya
Şeffaf ( transparan) Tutkal
Silikon tabanca
Mandal
Fırça


Gazete kağıtlarını şiş ve tutkalla sararak elde ettiğim çubukları resimdeki sepetleri yapmak için kullandım.

Öncelikle iki tane çubuğu alıp, uçlarını silikon ile yapıştırdım. Sonra bu çubukları ipleri birbirine sarar gibi birbirine sardım. Yapıştırdığım ucundan başlayarak önce silikon sürüp sonra kendi etrafında çevirerek daire şeklinde sardım. Bu kısım taban olduğu için istenilen büyüklüğe ulaştığımızda; üst üste gelecek şekilde yukarı doğru sarmaya devam ettim. Yüksekliği kullanım alanına göre kendiniz belirleyin.

Ben bitirdiğim yerde gazetenin ucunu sarıp ön kısıma dekor yapmayı tercih ettim. Siz kenarlarına çiçek de ekleyebilirsiniz. Ya da kurdele de şık duracaktır.

Ben yoğun olarak geri dönüşüm çalışmaları yaptığım  için gazeteden ürünler yapıyorum.Sizler bunu kalın halat ip ile de yapabilirsiniz. Daha esnek ve yumuşak olacaktır.


Denemek isteyenler kolay gelsin.

You tube video bağlantısını aşağıya ekliyorum. İyi Seyirler,





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder