Geri Dönüşümle Çevreci Duvar Aksesuarı




Malzemeler:

Keçeden Çiçek
Ayakkabı Kutusu
Toprak
Strafor
Akrilik boya
Tutkal
Silikon tabanca
Salça kutusu
Radyasyon işareti çıktısı

Ayakkabı kutusunun içine tutkal sürüp, üzerine straforu yapıştırdım.. Straforun üzerine bolca tutkal sürüp üzerine toprak serptim, bir süre kurumaya bıraktım. Kuruduktan sonra ters çevirerek toprağın fazlasını döktüm. Bu şekilde toprak zemin oluşturdum.


İki adet salça kutusunu sarı akrilik boya ile boyadım. Çıktısını alıp keserek boşluk oluşturduğum işareti bant yardımı ile kutuya tutturup, boşluk kısımlarını siyah akrilik boya ile boyadım. Kutuları yaptığım zemin üzerine altına silikon sıkarak yapıştırıyorum.

Zeminde açıkta kalan kısımlara; siyah, kahverengi ve yeşil boya kullanarak kapatıyorum.
Yapıştırdığım kutuların üst kısmına keçeden yaptığım çiçekleri yine silikonla yapıştırıyorum.
Bu çalışmayı  ünite üzerinde ya da duvara asarak kullanabiliriz.

You Tube' a eklediğim videoyu aşağıdan izleyebilirsiniz, iyi seyirler,





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder